1 Nisan 2009 Çarşamba

yampiri yampiri

Ölürsem kabrime gelme, istemem Mösyö Atkins. Yine de şükranlarımı iletiyorum...

Nisan geldi. Son 2 aylık bir maraton. Diplomalı çevirmen. Diplomalı manav gibi birşey aslında...

Astral yolculuğa gidiş-dönüş 2 kişilik biletim var. Gelmek isteyen?Maksat hava değişikliği.
Ah ben bu salak heyecanı tanıyorum. Hani şu sonunda hayalkırıklığı olanlardan işte. Birkaç günlüğüne bir beklenti yaratmak kendi kendine. Sonra o beklentilerin sonuçsuz çıkmasıyla yerin dibine girme isteği.
Susan güzel şeyler olacak dedi nisanda, Serkan da öyle. Olcak hatta -biraz terbiyesizce kaçabilir ama- olmalı.
Bundan tam 1 hafta önce İtalyanca hocam derste "pekmez" diyeceğine "pezevenk" dedi. Şaşkınlığımı gizleyemeyip bende "Hasstır pezevenk Osman" dedim. Ne günlere kaldık.
Tanrı seni korusun Fabio.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder